Ufolar

               Yakın bir zamanda yine UFO çekiminiz olmuş, onların geldiğini nasıl anlıyorsunuz? Sezgisel bir iletişim var mı onlarla aranızda? 

Evet, onlarla çok özel bir bağım var. Bu nasıl bir bağ diye soracak olursanız; Ben çocukluk yıllarımdan beri kendimi buraya bu dünyaya ait hissetmedim. Bunu beni yakından tanıyan ailem dostlarım hatta ilkokul öğretmenlerim bile bilirler. 
 
İlkokul çağlarında okulun bahçesinde çocuklar oyunlar oynarken ben çoğu zaman yalnız takılır ve gökyüzüne bakıp sanki orada bir ailem varmışçasına düşünür, ağlar, onlarla temas kurmanın yolunu arardım.  

Daha ülkemizde henüz daha UFO kavramı ve şuan basında adı sıkça duyulan UFO araştırmacısı dostlarımız yokken, ben çizdiğim resimlerde uçan araçları disk biçimli nesneleri resmederdim. 
                Hatta bir keresinde Balıkesir’de okurken lise zamanı kimsesiz çocuklar yararına yapılan bir yağlı boya tablo satışına herkes manzara resmi ile katılırken ben gökyüzünde ışıklar saçan ve içinden birçok insanımsının bulunduğu bir yağlıboya tablo ile katılmıştım. 

Resim öğretmenimiz yaptığım resmi gördüğünde o gün benimle “aramızda bir Picasso varmışta bizim haberimiz yokmuş” diye dalga geçmişti benimle… Ve İnanın bana o gün o resim herkesten çok ilgi görüp polis okulları kolejinden bir kişi tarafından satın alınmıştı…  
           Lafın kısası evet, sezgisel ve bazen direk telepatik bir bağlantım var. Onlar bana gözükmek istediklerinde bunu bana bir şekilde ya söylüyor ya da hissettiriyorlar. Biz buradayız, der gibi…  

UFO’ların fotoğraflarını çekerken gözle görünmeseler de ben onların orada olduğunu biliyor, görüyor, hissediyorum. Onlar da sağ olsunlar ailemden birisi gibiler, nereye gidersem gideyim beni yalnız bırakmıyorlar…  

NATO bünyesinde Afganistan da askerlik görevimi yaparken bile benim etrafımda olmaları bunları hem benim, hem de o an benimle olan dostlarımın görüntülemesi bunun en güzel işareti diyebilirim.
 
             Bizim dünya üzerinde yaşamımıza UFO’lar tarafından müdahale edildiğini düşünüyor musunuz, bunun için kanıt var mıdır sizce?

Dünyamızın üzerinde ilk ilkel insan yaşam formu ortaya çıkmaya başladığından bu yana evet, dünyamız sayısız defalar dünya dışı zeki varlıklarca açık müdahalelere maruz kaldı. Gezegenimizdeki dünya dışı yaşamla ilgili ilk kayıtlar M.Ö.45.000’lere dayanmaktadır.

Çin’in Hunan eyaletinde granit üzerine oyulmuş bazı figürlerde, silindir biçimli objelerin üzerinde büyük insan gövdeleri (kolsuz ve bacaksız olarak)  görülmektedir. 
 
            Çin de bulunan bu ilginç çizimlerden çok daha ilginçleri Kro-Magnon atalarımız tarafından, Fransa ve İspanya’daki mağara duvarlarına çizilmiş olanlarıdır. 

15.000 yıl öncesinin gözlemlerini yansıtan hayvan şemaları mağaranın duvarlarını kaplarken normalde hiç de alışık olmadığımız bir takım çizimlerde bu kayalar üzerine işlenmiş vaziyette karşımıza çıkmaktadır. 

Bu çizimlerin neyi tasvir ettiği şuan bile günümüz arkeologları tarafından halen açıklanabilmiş değildir. Yalnızca hem fikir olunan bir konu varsa bu da duvarlara kazınmış bu çizimlerin bir gözlem sonrası oralara resmedildikleri olgusudur.
 
              Bu kanıtların dışında dünyamız üzerinde kurulan en büyük medeniyetlerin en üst teknolojik bilgilerle bir takım varlıklarca donatılmış olmaları, onlara matematik, astronomi, tarım, bilim teknik konularında yardım edilmiş olması, yazılı ve sözlü kayıtlarda bunların gökten gelen varlıklarca yapıldığı hatta dünya dışı varlıklar ile (o zamanların deyimi Tanrılar) dünyalı insanoğullarının çiftleşmeleri hamile kalmaları ya da bırakılmaları buradan yarı tanrı denilen melez varlıkların doğuşu söz konusudur.

Bunların dışında doğal felaketlerde ortaya çıkmaları, teknolojik ya da bir savaş gibi felaketlerin yaşandığı noktalarda sıkça gözlemlenip, oralara müdahale ettikleri çokça rapor edilmiştir.

 
               1947 de ve sonrasında yaşanan UFO gözlemlerindeki sıklık 1945 deki Hiroşima’ya ve Nagazaki’ye atılan Atom bombasının gerek dünyamıza gerekse evrene uzanan zararlarının bir karşılığı olarak ortaya çıkmıştır. 

Patlamanın ardından dünyaya yayılan radyasyonu etkisizleştirmek için bir takım çalışmalarda bulunan bu varlıklar doğal felaketler sırasında da gözlemlenmiş ve görüntülenmişlerdir. Daha bu gibi direk etkilere birçoklarını ekleyebiliriz.

Haber Kaynağım :
https://indigodergisi.com/