No Man’s Sky hiçbir şey olmasa bile, bundan yıllar sonra tam bir pazarlama mucizesi olarak anılacak. Beklenti seviyesini 0’dan 100’e en hızlı çıkarmayı başarmış oyun olan No Man’s Sky, ne yazık ki aynı hızla düşüşe geçmekten kendini alıkoyamıyor. Oysa ne hayaller kurmuştuk.
Düşünün ki bağımsız bir oyun geliştiricisiniz. Bir gün aklınıza harika bir fikir geliyor ve pek çok ekip arkadaşınızdan dahi saklayarak bu fikri birkaç kişi ile hayata geçirmeye çalışıyorsunuz. İmkanlarınız kısıtlı ancak fikriniz devasa, lakin kendi yağında kavrulacak kadar heyecan verici olduğunu biliyorsunuz.
Derken ofisinizi sel basıyor, yaptığınız işin bir kısmı gidiyor ancak siz çabalamaya devam ediyorsunuz. Sonra bir gün, bir etkinlikte oyununuzu halka açıklıyorsunuz ve kıyamet kopuyor.
Devasa bir galaksiler topluluğunu keşfedebileceğiniz bir oyun gösteriyorsunuz insanlara. Sonra Sony çıkıp geliyor ve bu güzelliği sahiplenerek destek olacağını söylüyor.
Devasa bir galaksiler topluluğunu keşfedebileceğiniz bir oyun gösteriyorsunuz insanlara. Sonra Sony çıkıp geliyor ve bu güzelliği sahiplenerek destek olacağını söylüyor.
Bir bakıyorsunuz, E3 fuarında bir firma konferansı sırasında tam zamanlı tanıtılan ilk bağımsız oyun haline gelmişsiniz. Milyonlar, sizin oyununuz hakkında birbirlerini parçalıyor. 2016 yılının en çok beklenen oyunu artık sizin.
Ve işte o, kendi ekip arkadaşlarınızdan bile saklama ihtiyacı duyduğunuz mütevazı oyun, bir anda aslında hiç sahip olmadığı büyüklüğün altında eziliveriyor. Bilerek veya bilmeyerek.
Haber Kaynağım :
http://www.log.com.tr/
Haber Kaynağım :
http://www.log.com.tr/