Sağlıklı yaşam anlatılarının bir hayli revaçta olduğu, sağlıklı beslenme ve düzenli sporun geçmiş onyıllara kıyasla daha çok teşvik edilip tembihlendiği bir dönemdeyiz. Artık hayatın bir değil her dönemine yayılacak şekilde iletişimi yapılan bu sağlıklılık haliyle birlikte sayıları artan spor salonları ve reklamları da fırtınayı körükleyen bulutlarıyla daha fazla insanı hareketli bir hayat için dürtmeye devam ediyor.
Elbette, her fırtınadan sonra gökkuşağı beklemek sektörden çok fazla şey istemek olurdu. İngiltere’de yayınlanan ve olur da uzaylılar dünyayı istila ederlerse ilk alacaklarının şişmanlar olacağını söyleyen bir açıkhava reklamının da ispatladığı üzere, bazen kendimizi daha beklenmedik tembihlere alıştırsak iyi olur.
İngilizlerin tepkisiyle karşılaşan ilanın sahibi Fit4Less reklamının arkasında gururla duruyor, tıpkı 1999 yılında San Francisco menşeli bir diğer spor salonu 24 Hour Fitness gibi.
17 yıl önce aynı stratejiyle şişmanları uzaylılara kurban eden markanın o dönem hazırladığı ilanın mimarı Grey reklamı savunmak için şöyle diyordu:
“Hepimiz kilo vermenin ne kadar zor olduğunu biliyoruz. Bazen, zorluklara esprili bir dille yaklaşmak onların üstesinden daha kolay gelinmesini sağlayabilir; hatta bir motivasyon kaynağı bile teşkil edebilir.”
Yaklaşık 20 yıllık bir farkla iki uzaylı vakası ve stratejilerinin arkasında duran iki markaya bakarken, yıllarca korku sinemasının ilk öleni olduktan sonra ünü ufak ufak gezegenin sınırlarına taşan Şişman’ın beklenmedik bir şekilde başrolünde olduğu iki ilanın aynılıklarının arkasındaki esrar perdesini düşünmeden sayfayı çevirmeyelim.
Haber Kaynağım :
http://www.mediacatonline.com/
Elbette, her fırtınadan sonra gökkuşağı beklemek sektörden çok fazla şey istemek olurdu. İngiltere’de yayınlanan ve olur da uzaylılar dünyayı istila ederlerse ilk alacaklarının şişmanlar olacağını söyleyen bir açıkhava reklamının da ispatladığı üzere, bazen kendimizi daha beklenmedik tembihlere alıştırsak iyi olur.
İngilizlerin tepkisiyle karşılaşan ilanın sahibi Fit4Less reklamının arkasında gururla duruyor, tıpkı 1999 yılında San Francisco menşeli bir diğer spor salonu 24 Hour Fitness gibi.
17 yıl önce aynı stratejiyle şişmanları uzaylılara kurban eden markanın o dönem hazırladığı ilanın mimarı Grey reklamı savunmak için şöyle diyordu:
“Hepimiz kilo vermenin ne kadar zor olduğunu biliyoruz. Bazen, zorluklara esprili bir dille yaklaşmak onların üstesinden daha kolay gelinmesini sağlayabilir; hatta bir motivasyon kaynağı bile teşkil edebilir.”
Yaklaşık 20 yıllık bir farkla iki uzaylı vakası ve stratejilerinin arkasında duran iki markaya bakarken, yıllarca korku sinemasının ilk öleni olduktan sonra ünü ufak ufak gezegenin sınırlarına taşan Şişman’ın beklenmedik bir şekilde başrolünde olduğu iki ilanın aynılıklarının arkasındaki esrar perdesini düşünmeden sayfayı çevirmeyelim.
Haber Kaynağım :
http://www.mediacatonline.com/